Timppa1983
Tulokas
Tuli viime talvena muutettua uuteen asuntoon missä ilmeisesti noin kaksi vuotta vanha Panasonicin viilentävä TZ25WKEW. Muuten hyvä laite mutta aloin tutkimaan miten ilmavirtaa saisi sivusuunnassa säädettyä ja siihenhän ohjeen mukaan ihan käsin käännettävät säädöt. Sekä vasen että oikea kuitenkin aivan jumissa eikä käänny yhtään vaikka varovasti koittanut nytkyttää. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Ei noita muoviosia viitsisi rikkoakaan.
Eivät käänny milliäkään.
Eivät käänny milliäkään.