Panasonic säätö sivuille jumissa

Timppa1983

Tulokas
Tuli viime talvena muutettua uuteen asuntoon missä ilmeisesti noin kaksi vuotta vanha Panasonicin viilentävä TZ25WKEW. Muuten hyvä laite mutta aloin tutkimaan miten ilmavirtaa saisi sivusuunnassa säädettyä ja siihenhän ohjeen mukaan ihan käsin käännettävät säädöt. Sekä vasen että oikea kuitenkin aivan jumissa eikä käänny yhtään vaikka varovasti koittanut nytkyttää. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Ei noita muoviosia viitsisi rikkoakaan.

Eivät käänny milliäkään.
 

Liitteet

  • IMG_2193.jpeg
    IMG_2193.jpeg
    257,9 KB · Katsottu: 79
  • IMG_2194.jpeg
    IMG_2194.jpeg
    158,7 KB · Katsottu: 78

arimika

Vakionaama
Meillä kun oli panan kone niin sivusuuntaus läpät kääntyi herkästi molempiin suuntiin. Miten vanha tuo laite on? Voisiko olla "ns" juuttunut kiinni? Koita vääntää tasaisella voimalla tukevasti tuon pysty suuntaisen ritilän (img 2194) molemmilta puolilta nelisormi otteella. Tämä tietysti ns. omalla vastulla
 

jussi

Vakionaama
Tuli viime talvena muutettua uuteen asuntoon missä ilmeisesti noin kaksi vuotta vanha Panasonicin viilentävä TZ25WKEW. Muuten hyvä laite mutta aloin tutkimaan miten ilmavirtaa saisi sivusuunnassa säädettyä ja siihenhän ohjeen mukaan ihan käsin käännettävät säädöt. Sekä vasen että oikea kuitenkin aivan jumissa eikä käänny yhtään vaikka varovasti koittanut nytkyttää. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Ei noita muoviosia viitsisi rikkoakaan.

Eivät käänny milliäkään.
Tuossa kuvan ohjetekstissähän se juu kyllä sanotaan. Ihan käsin voi kääntää vaakasuuntaan. On yleensä varsin tahmee lähtee liikkeelle varsin ekalla kerralla, kun ei tiedä tarvittavaa voimaa.
 
Back
Ylös Bottom