Tuolta HZ25-TJE manuskasta(s.82) löytyi taulukko jossa noista special stteingsit on listattu.
Osa on sellaisia joita ei tästä minun pumpusta toimintoina löydy, mutta osa on kuitenkin mahdollsita säätää.
Nyt mietin, että mitähän seuraavat säädöt mahtaa tehdä:
NO:-------------------Name-----------:Options
55: Frequency tolerance selection : [±3Hz (03) / ±7Hz (07)]
56: Fixed fan speed selection during heat mode compressor OFF: 00/01
58: Heat mode thermo shift adjustment: -3°C ~ 3°C
60: Deice start determination judgment temperature switching 00/01
Minun pumpussa arvot olivat:
55=03
56=00
58=0
60=00
Tuo 55 on varmaan kompuran taajuuteen liittyvä, mutta miten?
56 on varmaan katko käynnin sisäyksikön puhallin nopueden ohjaus
58 on varmaan toiminto jolla saadaan kaken "pyynti" osumaan paremmin kohdalle kohteen toteuman kanssa.
60 lienee sulatus alogrytmin valinta. Kumpikohan arvo on nyt kumpi ?
Laitoin kokeeksi(pumppu sammutettuna):
56=1(painoin set PAINIKETTA)
58=2(painoin set PAINIKETTA)
60=01(piippasi kun painoi set PAINIKETTA)
Liekkö nuo piipaamattomuudet tarkoitti ettei käsky mennyt perille tai sitä ei osattu tulkita.
Osa on sellaisia joita ei tästä minun pumpusta toimintoina löydy, mutta osa on kuitenkin mahdollsita säätää.
Nyt mietin, että mitähän seuraavat säädöt mahtaa tehdä:
NO:-------------------Name-----------:Options
55: Frequency tolerance selection : [±3Hz (03) / ±7Hz (07)]
56: Fixed fan speed selection during heat mode compressor OFF: 00/01
58: Heat mode thermo shift adjustment: -3°C ~ 3°C
60: Deice start determination judgment temperature switching 00/01
Minun pumpussa arvot olivat:
55=03
56=00
58=0
60=00
Tuo 55 on varmaan kompuran taajuuteen liittyvä, mutta miten?
56 on varmaan katko käynnin sisäyksikön puhallin nopueden ohjaus
58 on varmaan toiminto jolla saadaan kaken "pyynti" osumaan paremmin kohdalle kohteen toteuman kanssa.
60 lienee sulatus alogrytmin valinta. Kumpikohan arvo on nyt kumpi ?
Laitoin kokeeksi(pumppu sammutettuna):
56=1(painoin set PAINIKETTA)
58=2(painoin set PAINIKETTA)
60=01(piippasi kun painoi set PAINIKETTA)
Liekkö nuo piipaamattomuudet tarkoitti ettei käsky mennyt perille tai sitä ei osattu tulkita.
Viimeksi muokattu: