Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä TZ25WKE -laitteesta?
Olen miettinyt tätä laitetta viilennystarkoitukseen 502 kerrostalokaksioon. Aloin miettiä uudelleen juteltuani erään asentajan kanssa. Hänen asiakkaillaan on ollut huonoja kokemuksia laitteesta. Muistaakseni hän ainakin mainitsi, että sisäyksikkö on alkanut tuottamaan ylimääräisiä sivuääniä pienen käytön myötä.
Olen miettinyt tätä laitetta viilennystarkoitukseen 502 kerrostalokaksioon. Aloin miettiä uudelleen juteltuani erään asentajan kanssa. Hänen asiakkaillaan on ollut huonoja kokemuksia laitteesta. Muistaakseni hän ainakin mainitsi, että sisäyksikkö on alkanut tuottamaan ylimääräisiä sivuääniä pienen käytön myötä.
Viimeksi muokattu:
