Panasonic TZ25WKE / TZ35WKE

Topias

Tulokas
Onkos kertynyt lisää käyttökokemuksia pumpusta? Tuttava pyyteli jäähdyttävää pumppua kaukolämmöllä lämpenevään omakotitalon toiseen kerrokseen. Dahlin sivuilta tuli tämä TZ35 vastaan ja hinta ainakaan muilla sivuilla ei ole hirveän kova.
 

juukeli

Aktiivinen jäsen
Eipä tuosta kaksvitosesta hirveesti negatiivista sanottavaa. Tänä talvena tällä myös lämmitettiin ekaa kertaa ja toimi hyvin siinäkin (toki ulkoyksikkö rossin alla alapohjassa mikä aina plussalla). Eipä ollu täten sulatusvesiäkään alleen valutellut kun kävin äskettäin tarkastamassa, eikä alapohja ole homeessakaan. Lämmityskäyttö oli muutaman tunnin päivässä tarpeen mukaan, eli vain kevyenä lisälämpönä yläkerrassa.

Ulkoyksikön ääni lämmityskäytössä kantautui ajoittain jopa sisään asti lattian läpi (ei häiritsevästi), jäähdytyksessä ei kuulu koskaan mitään sisälle.
 
Back
Ylös Bottom