K
kriitikko_o
Vieras
Tänne voitaisiin koota PANASONICIN risuja ja ruusuja. Eli mikä on aivan ihmeellistä ja hyvää Panasonicissa ja mikä on taas huonoa ja osoittautunut pettymykseksi Panasonicissa. Siis omia kokemuksia ja tuntemuksia aivan tavan käyttäjän näkökulmasta.
Huomio: Muiden merkkien risut ja ruusut ovat omassa osioissaan. Tänne kommentteja siis VAIN Panasonicista. Ei vertailuja muiden merkkien paremmuudesta.
Huomio: Muiden merkkien risut ja ruusut ovat omassa osioissaan. Tänne kommentteja siis VAIN Panasonicista. Ei vertailuja muiden merkkien paremmuudesta.
