Panasonic Power heat multi mainoksia on viimeaikoina näkynyt Facebookissa itsellä jatkuvasti, niin tästä tuli mieleen mikä on tällähetkellä paras Panasonic lämmittämiseen talvella?
Toimiiko tämä malli myös yhden sisäyksikön kanssa?
www.aircon.panasonic.eu
Nykyisellä Panasonic CS-VE9NKE mallilla on ikää reilu 10v, myydäänkö tälläisiä Heat Charge lämpöakku malleja edelleen tai onko tilalle tullut jotain muuta?
Toimiiko tämä malli myös yhden sisäyksikön kanssa?
Power Heat Multi - Panasonic – lämmitys- ja jäähdytysjärjestelmät
Power Heat Multi - lämpöpumppu, joka on kehitetty Pohjoismaihin. Luotettava lämmitys ja korkea mukavuus jopa -35 °C:ssa. Yhdistä jopa 3 sisäyksikköä.
Nykyisellä Panasonic CS-VE9NKE mallilla on ikää reilu 10v, myydäänkö tälläisiä Heat Charge lämpöakku malleja edelleen tai onko tilalle tullut jotain muuta?