pökö
Kaivo jäässä
Vapun kunniaksi kokeilin leikkureita käyntiin. Etupihan B&S quanttumi hörähti käyntiin kolmannella vedolla ja takapihan 4 heppainen B&S noin kymmenennellä. Molemmat on talvehtineet ulkona katoksessa tankit tyhjinä.
Aika pian saa alkaa leikkuut ainakin etupihan puolelta, selvää kasvua on jo.
Aika pian saa alkaa leikkuut ainakin etupihan puolelta, selvää kasvua on jo.
