On tuollainen vähän yli 10 vuotta täysin moitteettomasti palvellut laite autotallin lämmityksessä. Sisäyksikön puhaltimen laakeri taitaa pitää hieman ääntä. Onko millainen homma vaihtaa puhallinmoottorin laakerit, vai tuleeko ääni tai kuluma yleisemmin toisen pään laakerista? Eli saattaisi mennä sen vaihdolla käyttöikänsä loppuun.
Olen usein huomannut, että toimivaa laitetta ei kannata turhaan rassata. Tämä mennyt lämmityskauden ja ikänsä pelkästään suodattimen puhdistuksella, puhallinta ei ole pesty.
Olen usein huomannut, että toimivaa laitetta ei kannata turhaan rassata. Tämä mennyt lämmityskauden ja ikänsä pelkästään suodattimen puhdistuksella, puhallinta ei ole pesty.