tämä huvittaa keskustelu palstoilla

avensi

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
esim 74 Vierasta, 24 Jäsentä (5 Piilossa)

Aktiiviset käyttäjät viimeisen 15 minuutin aikana

mitä noi 5 piilossa tekee ?
lapsellista leikkiä

okkimi

Jäsen
Vs: tämä huvittaa keskustelu palstoilla

Ei ne varmasti piilosilla ole, mutta kun forumia voi lukea kirjautumattakin, ehkä se
ei silti sen jännempää ole.

Äimänkäki

Aktiivinen jäsen

okkimi sanoi:
Ei ne varmasti piilosilla ole, mutta kun forumia voi lukea kirjautumattakin, ehkä se
ei silti sen jännempää ole.
Eikös nuo vieraat lue kirjautumatta ja jäsenistä jotkut ovat piilossa?

mk

Aktiivinen jäsen

Mä oon yks vieraista.

Ei mulla mitään asiaa ole, eikä paljon muillakaan.
Perus kitinää siis, puolin ja toisin.

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen

Piilossa olevat ovat jäseniä joka eivät halua että oma nimimerkki näkyy paikalla olijoiden listalla. Kuuluu perusoikeuksiin ;)

okkimi

Jäsen

Anonyymeinä tässä nyt kuitenkin yritetään esiintyä, turhapa sitä salailla.

pumputon

Vakionaama

Sähkön hinta on vissiin liian alhaalla, kun tuollaisesta asiasta pitää stressaantua ;D

Äimänkäki

Aktiivinen jäsen

pumputon sanoi:
Sähkön hinta on vissiin liian alhaalla, kun tuollaisesta asiasta pitää stressaantua ;D
Entäpä jos olenkin vain utelias tai tiedonhaluinen enkä stressaantunut? ;D

Miksi ja keneltä pitää salata (olla piilossa), että oma nimimerkki on kirjautunut foorumille? Mihinkähän tarvitsisin alibia, että enpäs ollutkaan tietokoneen ääressä lämpöpumppufoorumia selaamassa?

prelude

Aktiivinen jäsen

Miksi kenelläkään on syytä tarvita alibia? Miksi nettiä ja tätäkin foorumia ei niin halutessaan voisi käyttää anonyyminä tai ihan kuten itse vain haluaa? Minusta kuitenkin on arvokasta että ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan ja heidän motiiveistaan, koska mielestäni tämä johtaa parempaan yhteiskuntaan.

Olihan riittävän poliittisesti korrektisti kirjoitettu :D

Äimänkäki

Aktiivinen jäsen

prelude sanoi:
Miksi kenelläkään on syytä tarvita alibia? Miksi nettiä ja tätäkin foorumia ei niin halutessaan voisi käyttää anonyyminä
Eikös tätä nyt juuri anonyyminä käytetä nimimerkkien suojasta. Reilusti nimellään kirjoittavia Antero Rantasia ei täällä kovin paljoa näy.

Keskustelu voi sujua nopeammin, jos tiedän, että joku jolle vastaan, on tutkimassa foorumia. Silloin voin jäädä odottamaan tai voin katsoa hetken päästä, onko tuo nimimerkki jatkanut kommentointia. Jos näyttää sitä, että tällainen nimimerkki ei ole läsnä, saatan palata foorumille vasta myöhemmin tai seuraavana päivänä.

Eihän tässä anonyymisyydestä ole kysymys vaan foorumin lukemisen (sille kirjautumisen) salailusta.

pökö

Rele-aikakauden änkyrä

Äimänkäki sanoi:
Keskustelu voi sujua nopeammin, jos tiedän, että joku jolle vastaan, on tutkimassa foorumia. Silloin voin jäädä odottamaan tai voin katsoa hetken päästä, onko tuo nimimerkki jatkanut kommentointia.
Tuosta olen samaa mieltä.

hemaris

Jäsen

Äimänkäki sanoi:
Entäpä jos olenkin vain utelias tai tiedonhaluinen enkä stressaantunut? ;D

Miksi ja keneltä pitää salata (olla piilossa), että oma nimimerkki on kirjautunut foorumille? Mihinkähän tarvitsisin alibia, että enpäs ollutkaan tietokoneen ääressä lämpöpumppufoorumia selaamassa?
Minä olen yksi näistä piilottelijoista. Enkä pelkästään tällä foorumilla vaan yleisestikin. Ensimmäinen homma näissä rekisteröintihommissa on aina kytkeä kaikki tällaiset toiminnot pois päältä ja antaa muutenkin minimaalinen määrää tietoa systeemille. Samoin kytken pääsääntöisesti jokaisen sähköposti-ilmoituskilkkeen pois päältä (tällä foorumilla taitaa sentään olla yv-muistutus päällä).

Kuulun vaan sellaiseen dinosaurusssulupolveen jolla ei vaan ole mitään tarvetta kertoa yhtään enempä netissä kun on ehdottomasti tarpeen. Ja tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä että en vaan halua mainostaa sisäänkirjoitautumisiani. Ei mitään sen ihmeellisempää syvällistä syytä, mutta näin toimin kaikkialla.

Ja joo, omistan myös salaisen puhelinnumeron, selaimessa on Ghostery (tällä foorumilla blokkautuu muuten Google Adsense) ja Adblock enkä ole vaivautunut tekemään FP tai Twitter-tiliä ;D

Ja eräisiin kavereihin verratuna minä sentään käytän weppia kohtalaisen avoimesti :)

pumputon

Vakionaama

Äimänkäki sanoi:
Siinäpä riittää pohdintaa ;D

Ylös Bottom