Puhallin räpättää, asentaja sanoi. Että ehkä voisi koittaa keskittää puhallinta. Puhaltimen oikeassa puolessa on kohta missä ei ole lamelia, siittä jotenkin voisi jollain avaimella löysätä ja kohdistaa sen jälkeen puhallinta. En näe siellä mitään minkälainen avain olisi tai mitään kantaa. En ole purkanut mitään edestä pois, kun vaikuttaa hankalalta. Onko mahdollista keskittää purkamatta ?
Viimeksi muokattu: