Ulti 10R on taistellut aivan kunnialla jo 18 lämmityskautta, mitä pidän oikein hyvänä suorituksena, mutta eihän sen laulu voi loputtomiin jatkua. Toiset laakerit menossa ja kylmäainettakin kaipaisi. Ja viime talvi kertoi, että tehoa tarvitaan lisää.
En ole muutamaan vuoteen seurannut tarjontaa, joten tarvitsen foorumin apua pumpun valintaan. Sen osaan sanoa, että kriteerinä ainakin:
Kohde Oulussa, ja paikallisia kauppiaitakin saa kehua, jos aihetta on.
Kiitos!
Pekka
En ole muutamaan vuoteen seurannut tarjontaa, joten tarvitsen foorumin apua pumpun valintaan. Sen osaan sanoa, että kriteerinä ainakin:
- kokoluokka: 25-sarja
- moderni EEV-tekniikka
- lämmöntuotto –30 °C ulkolämpötilaan asti
- takuu vähintään 2 vuotta, mielellään enemmän
Kohde Oulussa, ja paikallisia kauppiaitakin saa kehua, jos aihetta on.
Kiitos!
Pekka