UpLinkin temppuilu?

Dille83

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Onko muilla UpLink temppuillut viimeaikoina? Tänään ei meillä anna enää mitään dataa. Täysin kaputt..

Mökin kuva on, mutta ei lämpötilaa, eikä siis mitään. Sarjanumeron antaa ja olevinaan kaikki on kunnossa.

Reistaileeko muuallakin vai onko oma särki?

Simbe

Tulokas
Eipä tuo minulla ainakaan ihan täysin ole pariin päivään toiminut. Puhallinopeus näyttää 75% kun itse laitteesta katsottuna on 77% ja lämpimän veden mukavuustila tieto puuttuu myös. Muistelisin myös joskus nähneeni sisään tulevan ilman lämpötilan ja nyt tuokin tieto puuttuu.

pokeri

Jäsen
Eipä tuo minulla ainakaan ihan täysin ole pariin päivään toiminut. Puhallinopeus näyttää 75% kun itse laitteesta katsottuna on 77% ja lämpimän veden mukavuustila tieto puuttuu myös. Muistelisin myös joskus nähneeni sisään tulevan ilman lämpötilan ja nyt tuokin tieto puuttuu.
No katoppa vain, mulla kans puhallinopeus uplinkissä 75%, koneessa 50%

Simbe

Tulokas
Nyt toimii taas vanhaan malliin, ainakin tällä hetkellä. Ainakin aiemmin mainitsemani ongelmat ovat korjaantuneet.

Dille83

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Taas antaa itsellä ihan outoja lukemia.. Nyt ei nuo buuttailut auttanut. Ulkolämpötila jotain huuhaata samoin puhallinnopeus. Varmaan muutkin arvot jotain mitä sattuu. Itse kone onneksi näyttää realistisia numeroita. Ärsyttävää kun on tottunut tuota UpLinkkiä käyttämään. :confused:

Simbe

Tulokas
Joo, useamman päivän ollut Uplink ihan yössä noiden tietojen suhteen. Historiakäyrät tosiaan tuntuvat järkeviltä. Web sivustolla onkin joku viesti ylläpitotöistä.

Simbe

Tulokas
Joo, jotain häikkää taas on vaikka ensin näytti ihan olevan OK. Mutta on siellä taas puhallinnopeus ja käyttövesitiedoissa puutteita ainakin minulla.

Ylös Bottom