Vaihtoehto LN 25/35:lle?

pvalila

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Kolme vanhaa FD35:sta oli tarkoitus korvata hissukseen LN sarjan pumpuilla ja maaliskuun lopussa jopa maksoin yhden pumpun yhdelle toimittajalle. Asennus jäi tuolloin vähän auki, kun harkinnassa oli toisenkin pumpun vaihdattaminen samaan kasaan. Valitettavasti yrittäjä unohti, että yksi LN35 pitäisi pitää minulle varattuna ja myi pumppuni pois.

P-le.

Tilalle hän tarjosi Fujitsua, joka olisi vähän halvempikin.

Pikaisen googlaamisen perusteella sen toiminta ei ole kovemmilla pakkasilla lähelläkään samaa kuin LN-sarjan laitteilla.

Mutta olisiko markkinoilla jokin muu pumppu, jota voisi pitää järkevänä vaihtoehtona LN-sarjalle?

Mun hatarasta mökistäni loppuu lämpö kovilla pakkasilla eli siksi painotan tuon kylmän pään merkitystä enemmän kuin Vantaan sääolot antavat aihetta.

Toshiba Premier on kai aika suora LN sarjan kilpailija? Scanofficen VTT-käyrät löytyvät vain yhdestä Tosihubasta ja se näyttisi olevan jopa Mitsun halvempaa AP-sarjaa huonompi laite.

Voisivatko Gigantin vanhat FH-pumput olla ratkaisu? Mulle on laitteiden elinkaari erittäin tärkeä tekijä, koska kantapään kautta olen oppinut, ettei näitä kannata korjauttaa takuuajan (Gigantissa 5 vuotta) jälkeen. FH ei ehkä aivan nykypäivän coppeja pysty tarjoamaan mutta se saavuttanee kunniallisen elinkaaren pituuden varmemmin kuin nämä uudemmat mallit.

Käsittääkseni tuota FH-sarjaa toimitetaan jo elokuussa, LN:n suhteen olen jo jotakuinkin heittänyt toiveeni; sitä lienee saatavilla sitten, kun kesä on enää kaukainen muisto.

Ylös Bottom