VVM320 vai ACVM270 sisäyksiköksi?

Axefield

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Terve foorumille!

Osaisiko joku täällä vinkata miksi missään nimessä ei kannattaisi valita 270 vaan 320 tai toisin päin? Nyt olisi talotoimittajalla tarjouksessa mukana tuo 270, mutta saan vastaavan paketin hieman halvemmalla ja 320 sisäyksiköllä jos tilaankin lämmönlähteen kolmannelta osapuolelta.

Samyybo

Tulokas
Vs: VVM320 vai ACVM270 sisäyksiköksi?

Moro,

Itsellä on tuo VVM320 ja olen ollut ihan tyytyväinen ko. vehkeeseen, ulkopuolella siis majailee F2120.

Jos nyt ei mennä teknisiin eroihin (jotka nyt muutenkin suhteellisen pieniä), niin sanoisin ihan suoraan, että tuo VVM320.
Naapurilla on 270:nen ja kaikkien säätöjen tekeminen on aika tuskaa. 320:ssä taas on graafinen käyttöliittymä ja mahis ottaa dataa ylös joko usbille tai lanin kautta nibe uplinkiin.

Itse ottaisin jokapäivä 320:sen mutta, kurkkaa nyt ihmeessä niben sivuilta molemman manuaalit ja päättele itse.

suurin tekninen ero taitaa olla se, että 270:ssä käyttövesi tulee kierukasta ja 320:ssä on oma säiliö käyttövedelle.

-Samu

EDIT: Katselin juuri Niben valikoimaa ja näköjään tuo AVCM270 hävinnyt kaikista paketeista, tilalle on tullut VVM320. Eli jos huoltoja/varaosia miettiin, niin ehkä tuo 320 olisi myös paremmin "future proof".

Ylös Bottom