Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ezetimibe saa ainakin suolen toimimaan. Tarvittaessa voi jättää syömättä niin pärjää päivän pari vain kusemalla.Jos vatsa on löysällä, tai kovalla, niin yksi lääke on banaani, joka auttaa kummassakin tapauksessa.
Mitä tarkemmin haluat tietää?
Eiköhän nuo kaikki pariteta Bluetoothilla puhelimen kanssa. Omaa kokemusta vain yhdestä golfkellosta, ja siinä ainakin puhelimeen tulevat viestit näkyvät sitten kellon ruudulla.Lähinnä tuota viestien lukua kummasten. Pitääkö noihin tunkea jokin sim-kortti sisälle, maksaako käyttö jotain muutakin kuin laitteen hinnan jne ...
Kyllä ja ei. Itse käytän tähän sormusta (Oura), ja kyllähän se paljon semmoista kertoo, mitä ei muuten tietäisi. Toisaalta, jos on itse sitä mieltä, että on nukkunut hyvin tai huonosti, niin eihän sitä välttämättä tarvitse tietääkään esim. syvästä unesta, REM-unesta, hengityskatkoksista, happisaturaatiosta ja sen semmoisista. Ja sehän on sitten vielä ihan oma juttunsa, osaako se kello tai sormus mitata noita luotettavasti.Työkaveri katselee kellosta onko unen laatu ollut hyvä. Luulisi sen muutenkin tietävän.
Hyvin ne toimii. Jotkut ominaisuudet ovat luokkaa "en koskaan tiennyt" tarvitsevani tätä, esim viestien luku/katselu jos on esim duunissa, puhelin taskussa tai äänetön, näkee vaikka lenkillä että kuka soittaa, vastaanko vai en. Pyöräilyyn olen käyttänyt, samoin kävelyyn, kertoo mielenkiintoista monipuolista dataa. Lisäksi toimii kellona, kellotauluja voi vaihdella perinteisestä viisarikellosta liki utopistisiin näyttöihin, joissain voi myös muokata. Ainakin GT2 kestänyt hyvin, ja remmi tavallisella kiinnityksellä, niin tarvittaessa tempusta löytyy parilla eurolla uusi. Rouva tilasi kasan remmejä GT4 kelloon, esim magneettinen jossa ei ole perinteistä lukkoa, vaan remmin ylä- ja alapinnalla on magneetit, eli Lukon läpi liukuva osa remmiä tarttuu magneetilla alla olevaan. Kyllä, ostan jatkossakin äkykellon. One plussan 2R hankinnassa, koska toimii myös Google payn kanssa.Siis onko nuo oikeasti lupausten arvoisia. Millä energialla nuo käyvät ja onko noille löytynyt ikään kuin oikea todellinen käyttö. Mitä ominaisuuksia noista käytätte? Lähinnä tuota viestien lukua kummasten. Pitääkö noihin tunkea jokin sim-kortti sisälle, maksaako käyttö jotain muutakin kuin laitteen hinnan jne ...
Mulla on ollut 6 vuotta ("karvalakki") Vivosport ja siinä akku kestää noin viikon. Tietenkin jos paljon liikkuu GPS aktiivisena, niin akku vajautuu nopeasti. "Akunkesto: enintään 7 päivää älykellotilassa ja 8 tuntia GPS-tilassa"Ominaisuuksista riippuen kelloa saa ladata päivittän-muutaman päivän välein.
Minusta tuo akun kesto on kaikista ikävin ominaisuus noissa.
Jos ei lenkkeile niin viikko menee heittämällä GT2 kellolla. GPS kuluttaa.Ominaisuuksista riippuen kelloa saa ladata päivittän-muutaman päivän välein.
Minusta tuo akun kesto on kaikista ikävin ominaisuus noissa.
Eli seurusteleeko nuo jotenkin puhelimen kanssa? Jos puhelinta ei tarvita, tarvitseeko nuo sitten puhelinliittymän?Voihan niissä olla e-sim jolloin ei tarvita puhelinta aina lähelle?
BluethootillaEli seurusteleeko nuo jotenkin puhelimen kanssa?
Kyllä e-SIM pitää olla.Jos puhelinta ei tarvita, tarvitseeko nuo sitten puhelinliittymän?
Eli silloin siitä tulee myös "puhelin lasku" ?Kyllä e-SIM pitää olla.
Jep, ja sillä voi soittaa puheluita ja selata nettiä.Eli silloin siitä tulee myös "puhelin lasku" ?
Mun kellolla voi vastata vaikka puhelin olisi taskussa. Lopulta en ole tarvinnut, enkä käyttänyt kun joku soitti äänenlaatua. Toisaalta isälläni (76v) on GT3 Huawei ja siinä on kyllä hyvä äänenlaatu jos vastaa vaikka lenkillä ollessa.Jep, ja sillä voi soittaa puheluita ja selata nettiä.![]()
Tarkoitus on lisätä terveystietoa, koska useat terveystietoon liittyvät asiat koskettavat monia jäseniä, minä osaltani haluan lisätä tietoa, toivottavasti myös muut jäsenet osallistuvat.Onko tässä ketjussa joku tarkoitus tuoda yhden käyttäjän tekemiä tekoälykyselyitä ja jotain tekoälyn tuottamia vastauksia kopipasteena viiden minuutin välein?
Itse en käytä ko tuotetta mihinkään nyt enkä ikinä. Asioihin ratkaisut ja vastaukset pitää löytää muualta jos oma tieto ei riitäChatGPT vastaukset voivat olla varsin vakuuttavia, mutta myös täysin huuhaata.
Vannomatta paras, niin se eräs tuttukin joskus sanoi ettei osta kännykkää koskaan.Itse en käytä ko tuotetta mihinkään nyt enkä ikinä. Asioihin ratkaisut ja vastaukset pitää löytää muualta jos oma tieto ei riitä
Olen sillain juntti että menee kyllä pitkään ennenkuin tukeudun tekoälyyn.Vannomatta paras, niin se eräs tuttukin joskus sanoi ettei osta kännykkää koskaan.![]()