Hempuli
Töllintunaaja
No niin, sähköisen asioinnin erot pankin ja verottajan kanssa sai loppuhuipennuksen. Se mikä, pankkien kanssa vaati viikkojen sähläilyn ja reilun sadan kilometrin ajelun tapaamaan tiettyyn aikaan tiettyä asiantuntijaa, joka vain levitteli käsiään, tuli tiedonantona omaveroon. Samalla perukirjalla liitteineen, jolla pankit eivät voineet antaa perinnönsaajan varoja tileiltä, niin verottaja teki verotuspäätöksen sähköisesti ja lähettää perintöverolaskut loppuvuodesta e-laskuna pankkiin.Joo-o, viranomaisten kanssa ei olekaan ollut ongelmia, mutta nämä rahankiristäjät, joita jotkut sanovat pankeiksi.
Aikoihin on eletty, kun mieluummin asioi verottajan kuin pankkien kanssa.