Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
Moi,
Eka viesti foorumilla, vähän olen käynyt täällä lurkkaamassa ennen kuin tuli pumppu hankittua viilentämään kuumaa kerrostalo asuntoa.
Päädyin muutaman viikon tutkittuani ja kyseltyäni Toshiba Seiya Plus 13 jäähdyttävään pumppuun, jonka luvattiin olevan melkoisen hiljainen. Asennuskin meni...
Viime keväänä 10 vuotta vanha Nibe f470 tuli yllättäen tiensä päähän. Tuotti HP-hälytystä jatkuvasti, ja lopulta kompressori ei enää käynnistynyt ollenkaan.
Diagnoosi oli korjauskelvoton "Vianmäärityksessä todettu koneen lauhdutinputkessa tukos, jonka takia kone tekee HP-hälyjä."
Totesin...