Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
Ilmalämpöpumppu huollettiin 26.12. ja toimi ihan hyvin sen jälkeen.
28.12. alkoi rämisemään koska oli niin umpeen jäätynyt. Ulkoyksikkö sulatettu mutta nyt ei puhalla kunnolla lämmintä.
Lämmityksen kun laittaa päälle, puhaltaa välillä hetken aikaa haaleaa ilmaa, mutta sitten puhallus loppuu...