nordic inverter

  1. H

    Ilmalämpöpumppu ei lämmitä (Nordic Inverter AE-12FR-N)

    Ilmalämpöpumppu huollettiin 26.12. ja toimi ihan hyvin sen jälkeen. 28.12. alkoi rämisemään koska oli niin umpeen jäätynyt. Ulkoyksikkö sulatettu mutta nyt ei puhalla kunnolla lämmintä. Lämmityksen kun laittaa päälle, puhaltaa välillä hetken aikaa haaleaa ilmaa, mutta sitten puhallus loppuu...
Back
Ylös Bottom