410P --> 470F ?

hannujl

Jäsen
Onks kukaan päivittänyt tai harkinnut moista?

Tuli 8v täyteen koneen kanssa ja ääneen alkaa meneen käämit. Näppärästi alkaa lahoamaan tuo poistokanavistokin :). Kerran vaihdettu poistopuhallin kun siivestä ei ollut mitään jäljellä...
Pakko postaa pari kuvaa....

Comments?
 

Liitteet

  • IMG_2523_Low.jpg
    IMG_2523_Low.jpg
    116,9 KB · Katsottu: 515
  • IMG_2521_Low.jpg
    IMG_2521_Low.jpg
    70,6 KB · Katsottu: 472
  • IMG_2522_low.jpg
    IMG_2522_low.jpg
    81 KB · Katsottu: 458

Petri M

Jäsen
Vs: 410P --> 470F ?

No huh, pitäsköhän kurkata oman niben poistoputkeen.
9 vuotta on ollut käytössä, eikä muuten ole edes puhaltimia vaihdettu.
 

hannujl

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: 410P --> 470F ?

Petri M sanoi:
No huh, pitäsköhän kurkata oman niben poistoputkeen.
9 vuotta on ollut käytössä, eikä muuten ole edes puhaltimia vaihdettu.

Kannattaa. Jos puhaltimen siipi ei ole hapan, niin putsaa ja sinkkispray tai maali pintaan.

Laita referenssiksi pari kuvaa

-H
 
Vs: 410P --> 470F ?

Tervehdys, mielestäni "laitteet" / kanavisto ei mene tuohon kuntoon jos puhaltimet
on säännöllisesti päällä ja riittävillä ilmavirroilla...

Lainattu Hannun aikaisemmasta viestistä: (Noh, eiku eristeet mäkeen ja 125 kurttuputki auki koneen päältä: Avot, ruostehiluahan siellä lentelee. Imurilla lähti melkoiset siivut tuota materiaalia.

Tietysti kysymys herää: Mistä tuo ruoste on peräisin? Poistokanavan "seinät" oli paikoitellen ruosteessa ja sinkkaus lähtenyt irti. Lentelevä matskuhan voi olla myös tuota. )

Lähinnä tuo "kurttuputki" hyppäsi esille tuolta viestistä... Ei liene suositeltava "viritys"... ainakaan jäteilmakanavointiin ,edes pätkänä...? ja
lisäksi lienee materiaalilta jonkin sortin Alumiiniä nuo "Haitariputket" --- Voineeko muodostaa "Sähköparin" Galvaani-osien kanssa, ja
täten jouduttaa korroosiota...?
 
Back
Ylös Bottom