Auton parkkisovellukset

pökö

Kaivo jäässä
Onko monella käytössä autonparkkisovelluksia, (easypark, parkman ym), millaisia kokemuksia näistä? Onko ollut ongelmaa parkkipirkkojen kanssa jos ei ole tarraa lasissa?

Alfonzo

Aktiivinen jäsen
Molemmat käytössä, ei ole ollut ongelmia parkkipirkkojen kanssa vaikkei tarraa lasissa ole enää lasin vaihdon jälkeen.

Parkmani osoittautunut omassa käytössä hieman edullisemmaksi, käytössä ei merkittäviä eroja mielestäni.

burmanm

Vakionaama
Parkmania varten ainakin Helsingissä on parkkipirkoilla sovellukset, ei oo mitään ongelmia (koskaan mitään tarroja ollut).

Mikki

Hyperaktiivi
EasyParkilla on menty jo pitkään. Toimii.

Ainoa ongelma on tullut vastaan kun menin Kampissa sellaiseen parkkihalliin, missä on rekisterinumeron kameratunnistus. Pysäköinti alkoi automaattisesti mutta ei katkennut ulosjaessa.

Siinä pitää olla tarkkana ja katkaista käsin pysäköinti jos jäi päälle.

msr

Aktiivinen jäsen
Ainakin Moovyssä on sellainen potentiaalinen riski, että kun se on vain minun kännykälle rekisteröity ja jos joku muu ajaa auton esim Tampereen rautatieaseman saattoparkkiin jonne tarvitaan koodi että pääsee kävellen sisään, niin se koodi tulee vain mulle puhelimeen.

Muutenhan tuo on noissa parkkihalleissa ihan kätevä, kun ei tarvi ikkunaakaan avata.

Averell

Jäsen
Tarroja ei ole käytössä, mutta olen pienen lapun laittanut, mikä sovellus on käytössä. Muutama kaupunki taitaa olla vielä, missä velvoitetaan käyttämään tarraa.

Back
Ylös Bottom