Bosch climate vuotaa

Jaajo

Jäsen
Nyt sitten löyty vuoto sisäyksiköstä kennoston luota josta tullut öljypitoista ainetta, sitä on nyt valunut moneen paikkaan, kylmäainetta vissiin?? Syksyllä jouduttiin täyttämään laite, kun oli vajausta. Kuukausi sitten mennyt takuu umpee. Korvaakohan takuu tämän laitteen?
 

Jaajo

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vieläkään tähän päivään mennessä ei ole vastausta maahantuojalta tullut. Mitä tässä pitäisi tehdä??
 

Rh-

Tyhjäkäynnillä
Hankkiudu jonkun "Valtuutetun Bosch asentajan" pakeille.

Emännän rivitalonpätkässä oleva Bosch teki saman tempun, vasta pienen maahatuojan kovistelun ja kuluttajasuoja uhkailun jälkeen homma korjautui.
 

Jaajo

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #6
Kuluttajasuojan uhkailulla sain uuden koneen asennuksineen miltei samantien 5kk joutui odottamaan.
 
Back
Ylös Bottom