Hei
Juuri asennettu kuukausi sitten Bosch Compress 7000. Laite toimii hyvin, mutta jos käyttää automaattipuhallusta esimerkiksi näillä keleillä niin kuuluu epämääräistä kuminaa/värinää taustalla. Isommilla kierroksilla ilmavirran ääni peittää sen. Voisiko olla ulkoyksiköstä ja kylmäaineputkistosta johtuvaa kaikua? Laakerivika tuskin on kun ääntä ei tule isommilla kierroksilla eikä se kasva. Asennettu tuulikaapin oven yläpuolelle. Läpivienti ei siis ole suoraan ulos. Ulkoyksikkö on maatelineellä. Voisiko myös johtua seinämateriaaleista, johon sisäyksikkö on kiinnitetty?
Juuri asennettu kuukausi sitten Bosch Compress 7000. Laite toimii hyvin, mutta jos käyttää automaattipuhallusta esimerkiksi näillä keleillä niin kuuluu epämääräistä kuminaa/värinää taustalla. Isommilla kierroksilla ilmavirran ääni peittää sen. Voisiko olla ulkoyksiköstä ja kylmäaineputkistosta johtuvaa kaikua? Laakerivika tuskin on kun ääntä ei tule isommilla kierroksilla eikä se kasva. Asennettu tuulikaapin oven yläpuolelle. Läpivienti ei siis ole suoraan ulos. Ulkoyksikkö on maatelineellä. Voisiko myös johtua seinämateriaaleista, johon sisäyksikkö on kiinnitetty?