Hei
Ko ilmalämpöpumppu malli ei enää lämmitä. Voi olla paljon muutakin, en ole testannut... Power boottaus ei auta. Puhaltimen nopeuden säätö ei enää toimi/reagoi. Kesän oli käyttämättä. Ainakin kaukosäädin näytti vaihtavan ohjelmaa, ihan itsekseen. Toista kaukosäädintä en vielä kokeillut. Alkoi vilkuttaa lopulta myös toiminta merkkivalot oranssina.
Ohjauskorttiko mennyt? Vai kaukosäädin? Vai mikä? Ja mistä varaosat? Osaako itse vaihtaa, kun 50km kaupunkiin... Huolto firmaa kysytty, muttei vastattu.
Kiitos!
Ko ilmalämpöpumppu malli ei enää lämmitä. Voi olla paljon muutakin, en ole testannut... Power boottaus ei auta. Puhaltimen nopeuden säätö ei enää toimi/reagoi. Kesän oli käyttämättä. Ainakin kaukosäädin näytti vaihtavan ohjelmaa, ihan itsekseen. Toista kaukosäädintä en vielä kokeillut. Alkoi vilkuttaa lopulta myös toiminta merkkivalot oranssina.
Ohjauskorttiko mennyt? Vai kaukosäädin? Vai mikä? Ja mistä varaosat? Osaako itse vaihtaa, kun 50km kaupunkiin... Huolto firmaa kysytty, muttei vastattu.
Kiitos!