Terve!
Meillä hallilla tuollainen pari vuotta vanha 15kw boschin split ilmavesi pumppu ja nyt säännöllisesti menee vikatilaan tuolla koodilla. Kertoo että Z01 tilavuusvirta sulatuksella liian pieni. Möhnä magneettia ja sihti suodatinta putsailtu mutta ei auttanut kunnolla. Ilmatakkin yritetty muttei auttanut. Huoltoliikkeitä ei tunnu kiinnostavan niin osaisiko joku vinkata mitä voisi kokeilla?
Meillä hallilla tuollainen pari vuotta vanha 15kw boschin split ilmavesi pumppu ja nyt säännöllisesti menee vikatilaan tuolla koodilla. Kertoo että Z01 tilavuusvirta sulatuksella liian pieni. Möhnä magneettia ja sihti suodatinta putsailtu mutta ei auttanut kunnolla. Ilmatakkin yritetty muttei auttanut. Huoltoliikkeitä ei tunnu kiinnostavan niin osaisiko joku vinkata mitä voisi kokeilla?