J
jks
Vieras
Mikä Bosch malli on hyvä lämmitykseen (-15 /-25 pakkasillakin).
Toki saa toimia jäähdytykselläkin
.
IVT ja Sharp on ilmeisesti sama kone, mikähän malli vastaa mitäkin toisella merkillä....?
Toki saa toimia jäähdytykselläkin
IVT ja Sharp on ilmeisesti sama kone, mikähän malli vastaa mitäkin toisella merkillä....?