Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
Tuli hommattu tuollainen Boschin 5kw ilmalämpöpumppu. Tässä pitäisi olla takkatoiminto, mitenhän sen saa päälle? Eikä ilmeisesti ole pelkkää puhallus modea.
Kokeile ajoa manuaalisella puhallusnopeudella. Mikäli puhallus jatkuu tuolloin halutulla nopeudella vaikka ulkoyksikkö on seis, niin siinähän on ns. ”takkatoiminto” silloin.
Varaavatakka lämmitetty, pumppu säädetty 20c manuaali puhallukselle ja ulkoyksikkö ei pyöri. Eli taitaa olla nyt takkatoiminnolla. Ja pumppu lähtee päälle kun sisälämpö laskee alle 20?