Boschin ilppi

Jaajo

Jäsen
Tuli hommattu tuollainen Boschin 5kw ilmalämpöpumppu. Tässä pitäisi olla takkatoiminto, mitenhän sen saa päälle? Eikä ilmeisesti ole pelkkää puhallus modea.
 

Jaajo

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Varaavatakka lämmitetty, pumppu säädetty 20c manuaali puhallukselle ja ulkoyksikkö ei pyöri. Eli taitaa olla nyt takkatoiminnolla. Ja pumppu lähtee päälle kun sisälämpö laskee alle 20?
 
Back
Ylös Bottom