Donut Lab esittelee sähköisen liikenteen tulevaisuuden CES-messuilla

bungle

Vakionaama

Poliisi teki kotietsinnän akkuyhtiöstä kannelleen Lauri Peltolan asuntoon​

• Poliisi teki kotietsinnän akkuyhtiö Donut Labista kannelleen Lauri Peltolan kotiin torstaina.
  • Peltolaa epäillään yrityssalaisuuden rikkomisesta. Nordic Nano Group irtisanoi hänet toukokuun alussa.
  • Peltola on paljastanut julkisuudessa Donut Labin akkuun liittyviä väärinkäytösepäilyjä.
Ja ehkä tärkeimpänä: Peltola on kieltäytynyt palauttamasta yritykselle kuuluvia laitteita, koska on halunnut ne itse mieluummin poliisin haltuun. Poliisi toimii kuin kuriiripalvelu?

-Teme-

Vakionaama
Lauri Peltola tullee saamaan Nordic Nanolta vielä korvauksia laittomasta irtisanomisesta.
Oikeuskanslerin ilmoittajansuojelun pitäisi antaa suoja väärinkäytösten ilmoittajille. Heitä ei esimerkiksi voi irtisanoa tutkimusten aikana.

Nordic Nano Group irtisanoi Peltolan työsuhteen toukokuun alussa.

janhunen

Aktiivinen jäsen
Lauri Peltola tullee saamaan Nordic Nanolta vielä korvauksia laittomasta irtisanomisesta.
Näinköhän on, Poliisi ei varmaankaan tee kotietsintää kovin kevein perustein. Tuskin se mikään vapaudu vankilasta kortti on, jos ilmoitat väärinkäytöksistä ja toimit itse sen jälkeen väärin.

janhunen

Aktiivinen jäsen
Ja ehkä tärkeimpänä: Peltola on kieltäytynyt palauttamasta yritykselle kuuluvia laitteita, koska on halunnut ne itse mieluummin poliisin haltuun. Poliisi toimii kuin kuriiripalvelu?
Tätä en ymmärrä yhtään. Poliisilla tuskin on mitään perusteita tehdä muuta, kuin palauttaa laitteet kiltisti omistajalle. Jos ko. tyyppi oli omasta mielestään oikealla asialla, olisi ehkä kannattanut hoitaa asia toisin.

bungle

Vakionaama
Tätä en ymmärrä yhtään. Poliisilla tuskin on mitään perusteita tehdä muuta, kuin palauttaa laitteet kiltisti omistajalle.
Samaa mietin. Toimii siis kuriinina. Noutaa kotoa ja palauttaa omistajalle. Kätevämpi kuin posti, eikä varmaan hukkaa lähetystä. Ihmettelen tosin, että tällaiseen käytetään yhtään poliisin resursseja, mutta varmaan siellä on turhempaakin.

Back
Ylös Bottom