mertsi1340
Jäsen
Nyt kun on ollut pakkasia vähän enemmän kuin viime aikoina, tuli meidän talon kohdalle pakkasrajat ILP:lle selväksi.
Jos halutaan olla T-paidoilla, kun lämpötila laske alle -10 °C ILP ei yksin enään riittä ja tarvitaan lisälämpöä pattereiltakin. Ilman lisälmpöä, lämpötila talossa oli about 20 °C joka ei ole paha ja laitamalla paksummat vaateet ja sukat päälle varmasti voi olla vielä ilman lisälämpöä. Patterit on parissa huoneessa (lasten huoneet) päällä ja termostatti on 19-20 °C kohdalla.
Meillä on 2-kerroksinen OK-talo Rv.1990 (ylhäällä 100 m2 ja alhaalla 60 m2), lämpöikkunat ja yleisesti hyvin eristettu.
Kun ulkolämpätila oli -10 °C, sisäyksikkö puhalsi +40°C ilmaa.
Miten teillä?
Jos halutaan olla T-paidoilla, kun lämpötila laske alle -10 °C ILP ei yksin enään riittä ja tarvitaan lisälämpöä pattereiltakin. Ilman lisälmpöä, lämpötila talossa oli about 20 °C joka ei ole paha ja laitamalla paksummat vaateet ja sukat päälle varmasti voi olla vielä ilman lisälämpöä. Patterit on parissa huoneessa (lasten huoneet) päällä ja termostatti on 19-20 °C kohdalla.
Meillä on 2-kerroksinen OK-talo Rv.1990 (ylhäällä 100 m2 ja alhaalla 60 m2), lämpöikkunat ja yleisesti hyvin eristettu.
Kun ulkolämpätila oli -10 °C, sisäyksikkö puhalsi +40°C ilmaa.
Miten teillä?