Gree Hansol 35A - 8°C ylläpitolämpötila

K008262

Tulokas
8°C lämmitystoiminto käytössä, mutta ulkoyksikkö ja sisäyksikkö jatkaa toimintoa, vaikka tavoitelämpötilä saavutettu/ylitetty (esim 12-13 °C)!
Huoltoliikkeet "eivät suoriltaan osaa neuvoa" - onko teillä kokemuksia ko. toiminnosta?

Laite on vuodelta 2016 - onko lämpötila-anturi sisäyksikössä vai kaukosäätimessä? Mitä tulisi tarkistaa ennen huollon tilausta?

Insinyymi

Jäsen
Oma autotallin Gree ainakin painaa rutkasti yli pyynnin ennen pysähtymistään ja antaa sen jälkeen lämmön laskea pyynnin alle ennen käynnistymistä. Taitaa olla ominaisuus. Pyynti on 14, pysähtyminen tapahtuu noin 16-18 ja käynnistyminen 12.

haraldh

Vakionaama
Mun Gree tallissa pysyy kyllä 7.7°C ja 8.7°C välillä kauempana mitattuna. Laitteen oma lämpötila heiluu enemmän, näyttää +12°C välillä mutta se laite itsessään on varmaan sen verran lämmin.

Mistä @K008262 mittaa lämpötilan?

Muoks: Automaatio ajaa tunnin kovempaa minulla, siitä nuo piikit. Muuten sahailee siinä +/- 8°C.

Screenshot at 2024-02-02 12-25-19.png

Viimeksi muokattu:

K008262

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
... kiitos kommenteista. Mittaamani lämpötila luettu sekä itse sisäyksikön näytöstä (komennolla Temp) ja tarkistettu erillisellä huonemittarilla tallin toisesta päästä (etäisyys 10 m sisäyksiköstä) - molemmat näyttävät kyllä samaa lukemaa.

Back
Ylös Bottom