GREE U-Crown 35-A/W harkinnassa, kokemuksia/tietoa?

C

ControlMaster

Vieras
Kyseinen pumppu kiinnostaa ja täällä näkyy olevan U-Crownien omistajiakin. Löysinkin jo toisesta ketjusta etäohjausongelman yhteydestä, että ylläpitolämpötilan voisi kytkeä myös etänä androidissa wifi smart sovelluksella. Sellaista asiaa en käyttöohjeestakaan löytänyt, että miten pumppu toimii sähkökatkon jälkeen. Käynnistyykö samoilla asetuksilla kuin oli virtakatkoksen alkaessa?

Muitakin havaintoja vastaanotetaan mielellään, tarkoitus olisi asentaa se mökille, jossa ylläpitolämpötila talvella käytössä muutaman kuukauden. Nettiyhteys siellä on.

Kiitos kommenteista jo etukäteen :)

Sami68

Aktiivinen jäsen
Vs: GREE U-Crown 35-A/W harkinnassa, kokemuksia/tietoa?

Toimii hienosti velipojan mökillä. Kusee todella reippaasti vettä eli ota tuo huomioon asennuksessa ja ylläpidossa.

tj86430

Vakionaama
Vs: GREE U-Crown 35-A/W harkinnassa, kokemuksia/tietoa?

Minulla on nyt ollut vajaan vuoden tuollainen mökillä. Itse pumppuun olen tyytyväinen, hyvin on lämmittänyt. Wifi on vähän ongelmallinen, yleensä jossain vaiheessa appi lakkaa saamasta yhteyttä pumppuun ja yhteyden pystyttäminen uudestaan vaatii pumpun wifin resetointia. Kondenssivettä tulee tosiaan aika paljon. Nähdäkseni käynnistyy samoilla asetuksilla sähkökatkon jälkeen.

Jari36

Jäsen
Miten luotettavat scopit U-G luvatut on ?
Onko mitään perää vai pelkää mainosta ?
Pirttiin pitäis pumppu laittaa !

Rauski

ilppi-guru kouluttaja
Miten luotettavat scopit U-G luvatut on ?
Onko mitään perää vai pelkää mainosta ?
Pirttiin pitäis pumppu laittaa !
Niillä scopeilla ei asuntoa lämmitetä, mutta kilowateilla lämmitetään. TM testasi vastaavan pumpun toisella nimellä ja vaikka eivät päässeet aivan valmistajan lupaamiin lukuihin, niin hyviin kuitenkin. Huomaa, että asennusohjeissa ulkoyksikkö suositellaan asennettavaksi 30 cm etäisyydelle seinästä - ei onnistu tavallisella seinäkiinnikkeellä, mutta pidemmällä kylläkin ja maatelineellä.

Jari36

Jäsen
Jep ei lämmitetä ei ;) Mutta siinä suhteessa kiinostaa kun ajatus olis myös edukkaasti lämmittää pirttiä. Tuossa 2 halpis "greeniä" ahtaa lämmintä talliin/vajaan. Toinen itse "viritetty" ja vaikuttaa ihan onnistuneelta. Ilman muuta asennus maatelineeseen, ei seinään etc... saa jyrinöitä pienemmäksi ! Miten "energia tehokas" tuollainen tuotos on osatehoilla.Täällä länsirannikolla ei kovia pakkasia ole kuin Tv:ssä.

Viimeksi muokattu:

Jari36

Jäsen
Nyt on pakko avautua ;)
UG 35 on valitettu iso ääniseksi !
Ja paskan marjat..töissä tulee kuunneltua
Toshipaa päivät...siihen kun vertaa niin eipä voi UG morkata. Lämmintä tulee niin että piisaa !

tj86430

Vakionaama
Omassa U-Crownissa on nyt ilmennyt lämmitystehon laskua (sopivasti takuuajan päätyttyä). Ulkona -10, pyynti 30 mutta laite puhaltaa juuri ja juuri haaleaa ilmaa, sisälämpötila ei oikein nouse 18 yläpuolelle. Sulatukset normaalit, kennossa ei huurussa. Asentajalle lähti viesti aiheesta, ei ole vielä vastannut.

Back
Ylös Bottom