Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän siellä tuon mukaan pitääsi olla päällä mitään ylimääräistä +2 lämpötilassa ja muutenkin pitäis olla hyvinkin fiksusti toteutettu ohjaus tuolle pohjavastukselle ku on tuon mukaan päällä vain sulatuksen aikana ja sen jälkeen 3min, mutta voiko tosiaan olla niin tyhmästi että on kuitenkin päällä silloin kun kompura ei pyöri ja lämpötila on alle +1. Jos näin on niin kyllähän vähällä meni taas pieleen tämäkin yritys totettaa ohjaus järkevästi.kapsu sanoi:no löytyi kuvaus hieman eri koodeilla olevan Hansolin opuksesta:
1. Control of Compressor Electric Heating Band
a. Conditions for startup: the compressor is off and meanwhile outdoor ambient temp ≤ -5°C;
b. Conditions for turning off: it will be turned off when meeting any condition below:
Compressor is operating
Compressor is turned off and meanwhile the outdoor ambient temperature ≥ -2°C;
c. Outdoor ambient temp sensor has malfunction and electric heater band stops operation.
2. Control of electric heater band of condenser
When Toutdoor amb.≤ 1°C, electric heater band of condenser will operate.
During defrosting process, electric heater band of chassis will operate in 3min after compressor starts operating. When
compressor has operated for 3min and Toutdoor amb.≥3°C, electric heater band will stop operating.
When Toutdoor amb.≥ 3°C, electric heater band of condenser will not operate.
When 1°C Toutdoor amb.3°C, electric heater band of condenser will keep its previous status.
...on ne vaan ankeita :-\
Kaitsu sanoi:Hyvinkin järkevä toiminta kun lämmittää kompressorin öljyä silloin kun se ei ole käynnissä kylmissä olosuhteissa. Näin pysyy kylmäaineet ja öljy erillään toisistaan.
Kaitsu sanoi:Kyllä tarkoitin sitä mitä kirjoitinkin.
Eli kompressorin kampikammiossa se ollessa kylmissä olosuhteissa ja paineen alaisena sekoittuvat öljy ja kylmäaine keskenään.
MIKSI MUKA?
Tämän seurauksena kun kompressori käynnistetää alkaa kylmäaine muodostaa vaahtoa öljyn seassa ja aiheuttaa ongelmia laakereiden voitelun kanssa. Voi myös muodostaa niinkin paljon vaahtoa jotta kompressori saa nesteiskun (jotkin kompr. mallit).
... öljyn ja kylmäaineen yhteen sopivuudella ... => OK !