Hitachi Performance RAK-25RPD tai Shirokuma RAK-25RXD kokemuksia?

SasL

Jäsen
Minäkin kaipaisin kokemuksia... Itse pidin vuosia sitten Summitia aika hyvänä hintaansa nähden ja asensin niitä monta, nyt en yhtään tiedä tämän hetken malleista. Löytyykö täältä asentajia, joilla kokemusta näistä? Vai olisiko Mr. Pumppu itse ehtinyt tässä välissä tutustua niihin paremmin? :)

katve

Aktiivinen jäsen

pökö

Kaivo jäässä
Onko kellään hyviä kokemuksia hitacheista, itse en ole kuullut ainuttakaan poikkeavan hyvää tarinaa näistä.
Aika vähän noita taitaa yleensäkin olla seinillä.

katve

Aktiivinen jäsen
Kiitos Janti kaiveluista. Jotenkin outo Shirokuman -25, mainitaan Jantin löytämässä esitteessä myös. Tarjouksen sain asennettuna (35-sarjalaisia) Performance 1,8k€, Shirokuma 2k€, Premium 2,5k€. Klassinen "osta malliston keskimmäinen" arveluttaa Shirokumassa jos erikseen kerrottu rajoituksia.. Onko vain liikuttavan rehellistä markkinointia?

katve

Aktiivinen jäsen
Olihan se uudemmassa esitteessä:

Constant POWER -tekniikka -15°C ulkolämpötilaan saakka

Tämä tekniikka parantaa lämpöpumpun toimintaa ja mahdollistaa lämmitystehon säilymisen muuttumattomana -15°C ulkolämpötilaan saakka. Lämmitystoiminto toimii aina -25°C ulkolämpötilaan saakka. Tätä alhaisemmassa ulkolämpötilassa laite pysähtyy automaattisesti ja käynnisty uudelleen kun ulkolämpötila nousee -25°C yläpuolelle

Back
Ylös Bottom