Ilmalämpöpumppu ei lämmitä

kaipas

Aktiivinen jäsen
Hei,

Vajaa viisi vuotta vanha ilppi on tänä talvena jo pari kertaa tehnyt sen että ei lämmitä. Kerran kotiin tullessa talo oli kylmä. Asiaan auttoi se että otti joksikin aikaa kaikki virrat pois ja käynnisti uudelleen. Onko pumppu hajoamassa ja mikä tämmöisen voi aiheuttaa?? Sanon vielä että kylmäaineet ovat ok kun se kumminkin puhaltaa kuumaa ja suodattimet puhtaat ja ulkoyksikkö ei jäässä.
 

kurre orava

´niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen...´
Onko minkämerkkinen pumppu? Ainakin Toshiballa on ilmeisesti todettu että pumppu saattaa mennä jonkinmoiseen limbotilaan jos ja kun taivaankappaleet asettuvat epäsuotuisasti. Saattaa noita muillakin olla mutta muistelen et ainakin Toshiban osalta oli foorumilla polemiikkiä jossain vaiheessa, olisikohan ollut viime tai sitä edellisenä talvena.
 
Back
Ylös Bottom