Hei,
Vajaa viisi vuotta vanha ilppi on tänä talvena jo pari kertaa tehnyt sen että ei lämmitä. Kerran kotiin tullessa talo oli kylmä. Asiaan auttoi se että otti joksikin aikaa kaikki virrat pois ja käynnisti uudelleen. Onko pumppu hajoamassa ja mikä tämmöisen voi aiheuttaa?? Sanon vielä että kylmäaineet ovat ok kun se kumminkin puhaltaa kuumaa ja suodattimet puhtaat ja ulkoyksikkö ei jäässä.
Vajaa viisi vuotta vanha ilppi on tänä talvena jo pari kertaa tehnyt sen että ei lämmitä. Kerran kotiin tullessa talo oli kylmä. Asiaan auttoi se että otti joksikin aikaa kaikki virrat pois ja käynnisti uudelleen. Onko pumppu hajoamassa ja mikä tämmöisen voi aiheuttaa?? Sanon vielä että kylmäaineet ovat ok kun se kumminkin puhaltaa kuumaa ja suodattimet puhtaat ja ulkoyksikkö ei jäässä.