Tein hieman erikoisen havainnon ja siksi kyselen viisaammilta. Eli ILP:n sulatusvaiheen aikana huomasin että sisäyksiköstä virtaa kylmää ilmaa asunnon sisälle vaikka puhallinmoottori oli seis. Kavoin lämpömittarin esiin joka iski tauluun -12c sisäyksikön sisältä, puhaltimen kohdalta. Valitettavasti en ehtinyt ikuistamaan kysestä lukemaa, mutta ehdin kuitenkin napsasemaan kuvan kun lämpötila kipusi -4c. Pian puhallin lähti taas käyntiin sulatuksen päätteeksi ja alkoo puhaltamaan +21c, joka siis pyyntinä.
Kysymys siis kuuluu, että onko asentaja turannut läpiviennin tiivistyksen vai voiko ILP siirtää sulatuksen aikana kylmää ilmaa sisälle? Veikkaan ensimmäistä. Tiivistysongelma ei näy ulkoisesti.
Ulkona siis tällä hetkellä pakkasta - 21c.
Kysymys siis kuuluu, että onko asentaja turannut läpiviennin tiivistyksen vai voiko ILP siirtää sulatuksen aikana kylmää ilmaa sisälle? Veikkaan ensimmäistä. Tiivistysongelma ei näy ulkoisesti.
Ulkona siis tällä hetkellä pakkasta - 21c.