Käyttämäsi selain on vanhentunut. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita nettisivustoja oikein. Suosittelemme päivittämään nykyisen selaimen tai käyttämään vaihtoehtoista selainta..
jees!IVT FR-N 12 ostettu,asennus olis ens viikolla ja tulee samaan paikkaan kuin missä ulti on,täytyy laittaa ulti jemmaan jos sillä olis joskus käyttöä,katotaan nyt sitten onko siitä IVT pumpusta mihinkään ???