IVT 12 FR-N ostettu

jarski73

Aktiivinen jäsen
jees!IVT FR-N 12 ostettu,asennus olis ens viikolla ja tulee samaan paikkaan kuin missä ulti on,täytyy laittaa ulti jemmaan jos sillä olis joskus käyttöä,katotaan nyt sitten onko siitä IVT pumpusta mihinkään ???
 
Back
Ylös Bottom