IVT AY-XP09DR-NC sisäyksikön moottorin laakeri.

M

maastonakki

Vieras
Eli kyseisen sisäyksikön moottori viheltää niin ettei laitetta juuri viitsi päällä pitää.
Laakeriviasta siis lienee kysymys.Onko kenelläkään kokemusta moottorin laakerin
vaihdosta tai löytyisikö vinkkiä sivustolle jolta löytyisi service manuaali?
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: IVT AY-XP09DR-NC sisäyksikön moottorin laakeri.

Juusteri sai kokonaan uuden sisäyksikön tuosta 5 vuoden vakuutuksesta. ;-)

http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=2182.msg25261#msg25261
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=2182.msg25394#msg25394

Jos joudut kuitenkin itse moottoria vaihtamaan, niin tässä aika hyvä sisäyksikön purkuohje. On kylläkin hiukan tuoreemman FR-N mallin (=AY-XP12FR), mutta todennäköisesti hyvinkin samanlainen sisäkaluiltansa kuin tuo AY-XP09DR-NC.
http://www.ivt.se/download.asp?fn=AYXP12FRN-dissembl.pdf&pt=files_no
 
M

maastonakki

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: IVT AY-XP09DR-NC sisäyksikön moottorin laakeri.

Valitettavasti takuu on mennyt aikaa sitten umpeen.
 
M

maastonakki

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: IVT AY-XP09DR-NC sisäyksikön moottorin laakeri.

Kiitoksia janti!

Ei muuta kun sisäyksikkö pöydälle ja purkamaan...
 
M

maastonakki

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #5
Vs: IVT AY-XP09DR-NC sisäyksikön moottorin laakeri.

Tulipa alkutalvesta vaihdettua koko sisäyksikön moottori.Ei ihan helppo homma vaikka oli suuntaa-antavat kuvat.
Nyt on kuitenkin jokusen kuukauden pumppu puhallellut äänettömästi.Onko käyttäjillä kokemusta kuinka pian voi
alkaa odottelemaan laakerin vihellystä?Ei taida olla ihan kaikkein kestävin osa?
 
Back
Ylös Bottom