M
maastonakki
Vieras
Eli kyseisen sisäyksikön moottori viheltää niin ettei laitetta juuri viitsi päällä pitää.
Laakeriviasta siis lienee kysymys.Onko kenelläkään kokemusta moottorin laakerin
vaihdosta tai löytyisikö vinkkiä sivustolle jolta löytyisi service manuaali?
Laakeriviasta siis lienee kysymys.Onko kenelläkään kokemusta moottorin laakerin
vaihdosta tai löytyisikö vinkkiä sivustolle jolta löytyisi service manuaali?