IVT:n 5 vuoden erikoistakuu

K

Krisu

Vieras
Ihmettelen tuota sanaa erikoistakuu, mitä se tarkoittaa ? Onko se sama asia kuin täystakuu tai 5 vuoden kompressoritakuu. Valmistetaanko IVT ilmalämpöpumput Ruotsissa ? Olen ottanut tarjouksen Mitsubishi ilmalämpöpumpusta missä on 3 vuoden täystakuu ja 5 vuoden kompressoritakuu ja nyt otin IVT tarjouksen myyjän mukaan se on 5 vuoden täystakuu(erikoistakuu)???
 
J

jule-

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
Vs: IVT:n 5 vuoden erikoistakuu

Se on 5 vuoden täystakuu , eli kattaa kaikki viat paikanpäällä korjattuna. Ei siis tule mitään kuluja näiden 5 vuoden aikana takuu korjauksista.
On sitten myyjästä kiinni kuinka korjaa. Maahantuojaa on sitten turha vaivata , koska ongelmat eivät kuulu heille. Lähinnä tulevat linjoja pitkin jos sinne on yhteydessä. :mad:
Takuuehdot löytyvät tästä. http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=4634.msg54935#msg54935

Tässä ketjussa juuri sivuttu asiaa.
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=6161.0
/edit: Olitkin aloittanut tuon ketjun. :D
 
K

Krisu

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: IVT:n 5 vuoden erikoistakuu

Kiitoksia vastauksesta kiinnostaa kovasti tuo takuu asia.
 
J

jule-

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Vs: IVT:n 5 vuoden erikoistakuu

Tuossa oli jotain juttua IVT:n sivuilla. http://www.ivt.fi/page.asp?lngID=567&lngLangID=1
 
P

pera

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #5
Vs: IVT:n 5 vuoden erikoistakuu

Tietääkseni ostavat vakuutusyhtiöltä ton takuun ja lisäävät sen sitten hinnan päälle
 
S

simppa

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #6
Vs: IVT:n 5 vuoden erikoistakuu

Jos kysyy yhdeltä tutulta niin se tarkoittaa ettei minkaanlaista takuuta ole.
 

Espeliini

Aktiivinen jäsen
Vs: IVT:n 5 vuoden erikoistakuu

simppa sanoi:
Jos kysyy yhdeltä tutulta niin se tarkoittaa ettei minkaanlaista takuuta ole.

eikös se ollutkin "erikoistakuu" ;D

jule- sanoi:
Maahantuojaa on sitten turha vaivata , koska ongelmat eivät kuulu heille. Lähinnä tulevat linjoja pitkin jos sinne on yhteydessä. :mad:
Takuuehdot löytyvät tästä. http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=4634.msg54935#msg54935

se on kyllä kumma kun koittavat luistaa vastuusta...
 
Back
Ylös Bottom