M
mökkimies
Vieras
Onko muilla ollut jäätymisongelmia ko laitteen kanssa? Vasen sivu menee umpijäähän.Kennosto kyllä sulattelee välillä itseään mutta ei tunnu ihan riittävän. Olin juuri viikon reissussa ja oli jäätynyt niin että ropeli ei mahtunut liikkumaan kun oli niin jäässä. Myyjä sanoo vain että sulattele vedellä ja tehokkaat koneet kyllä jäätyy.Kellaritilat lämmittää ultimaten halpispumppu eikä mitään ongelmia,tosin kovilla pakkasilla kone taitaa
"funtsia" enemmän kuin lämmittää.
"funtsia" enemmän kuin lämmittää.