F
frank
Vieras
Tämä Nordisk IVT taitaa olla sitten se "paras" pumppu, ainakin mitä testejä tuijottaa?
Miksei tuolla pumppu -osiossa ole omaa osastoa sille?
Ja ei ole maksettu puheenvuoro vaan aito kysymys tuon laitteen "paremmuudesta"
Miksei tuolla pumppu -osiossa ole omaa osastoa sille?
Ja ei ole maksettu puheenvuoro vaan aito kysymys tuon laitteen "paremmuudesta"