J
jholster
Vieras
Talon mukana tuli arviolta vuosikymmenen ikäinen IVT-merkkinen lämpöpumppu (AY-XP12FR-N). Laite on toiminut ongelmitta, kunnes yhtenä aamuna oli täysin eloton. Ei reagoi kaukosäätimeen, näyttö pimeä, ei virhekoodeja. Virran katkaisu hetkeksi sulakkeesta ei auta.
Kannattaako tuon ikäistä laitetta alkaa korjaamaan, uusissa taitaa olla selkeästi parempi hyötysuhde? Voiko vikaa mitenkään diagnosoida itse, onko noissa esim. huoltoporttia tms. johon voisi diy-menetelmillä päästä kiinni?
Kannattaako tuon ikäistä laitetta alkaa korjaamaan, uusissa taitaa olla selkeästi parempi hyötysuhde? Voiko vikaa mitenkään diagnosoida itse, onko noissa esim. huoltoporttia tms. johon voisi diy-menetelmillä päästä kiinni?
