ivt

S

speede

Vieras
aiemminkin tällä pastalla olleena silloin sanyon käyttäjänä rip sille pumpulle oli hyvä.ostin sittenivt lvt -12lr pumpun ja kun on katsellut viestejä siitä pumpusta ei voi kun ihmetellä sitä negatiivisten mielipiteitten määrää ivt pumpuista .täällä on ollut jos jonkinlaista vertailua sharpin pumppuihin on varmaan osa totta mutta osa ei sinnepäinkään esim kylmä ainemäärä on ollut päin honkia. ivt on omassa käytössä ollut "jäätävän"tehokas se ilma määrä mikä siitä lähtee ja on vielä lämpöstä on useimpiin pumppuihin verrattuna omaa luokkaanasa täällä ei ole ivt omistajat paljon kirjotelleet no nyt yksi kirjotti
 
Back
Ylös Bottom