kännykkä virityksiä?

T

T_o_m_i

Vieras
Löytyykö keneltäkään vanhoista kännyköistä tehtyjä virityksiä, lämpöjen ohjauksia ym?

Muutakin käyttöä laatikossa oleville kännyköille kuin verkonpaino...

T

teukka

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
Vs: kännykkä virityksiä?

Olen minä joskus tilannut vanhalla kännykällä öljyä. Hyvin toimi. ;D

Kerran olin Kanarialla ja täällä oli jotakin hämminkiä lämmityksen kanssa. Emäntä oli pannuhuoneessa vääntelemäsää hanoja ja minä ohjasin häntä kännykän kautta sieltä etelästä. Jotenkin sekin toimi. ???

T

T_o_m_i

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

teukka sanoi:
Kerran olin Kanarialla ja täällä oli jotakin hämminkiä lämmityksen kanssa. Emäntä oli pannuhuoneessa vääntelemäsää hanoja ja minä ohjasin häntä kännykän kautta sieltä etelästä. Jotenkin sekin toimi. ???

Jos tuollaisen virityksen saa toimimaan, niin se varmaan kannattaisi suojata patentilla ;D

A

Aake

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Kännyviritys vanhassa pannuhuoneessa. Astia lattialla, jonka alla toimiva vanha kännykkä. Vuosi sitten petti eräs vanha hana joka alkoi valuttaa vettä lattialle eli siihen astiaan, kun painoa tuli tarpeeksi-pannuhuoneen känny soitti omaan numerooni, jolloin lähdin kesken työpäivän tarkistamaan soiton syytä. Onneksi. Liittymänä on joku kuukausi-maksuton mikälie. Astiana joku vanha lasten/vauvojen vanha muovi vanna. Toiminnassa kehitelmä vieläkin, vaikka on jo vaihdettu uudet hanat. Kännykkä latautuu öisin - yö sähköllä niinpä tietenkin. Niin ja kun kerrankin rupesin kirjoittelemaan, niin seinällä Mitsubishi FA 35 VA. Tallissa joku ooppeli. ;D

Back
Ylös Bottom