- Keskustelun aloittaja
- #81
Jahas, pitäs ostaa varsi-imuri. Katti rapistelee hiekkoja lootiensa viereen ja tuollainen olisi varmaan näppärämpi kuin harja. Robottiakaan ei tuon takia kannata kutsua paikalle.
Millaisia kokemuksia löytyy moisista? Ryobin 18v akkuja löytyy entuudestaan, mutta en laittaisi tietty pahitteeksi jos laite olisi sirompi ja nätimpi kuin tuo yleinen kirkkaan keltavihreä.
Millaisia kokemuksia löytyy moisista? Ryobin 18v akkuja löytyy entuudestaan, mutta en laittaisi tietty pahitteeksi jos laite olisi sirompi ja nätimpi kuin tuo yleinen kirkkaan keltavihreä.