N1,5 vuotta käytössä ollut , ja täytyy sanoa että ongelmia on ollut. Pumppu sammuu yks kaks ja oranssi vian merkkivalo alkaa vilkkumaan. Ulkoyksikkö vaihdettu kerran, mutta vika vain jatkuu.. maahantuojan epäily on että ulkoyksikön jokin osa sanonut työsopimuksen irti..on kuulema joissakin ollut ko vika..!? Nyt pähkäillään pitääkö vaihtaa taas uusi ulkoyksikkö. En tiedä sattuiko maanantaipäivän yksikkö vai missä vika. Onko toisilla vastaavia ,, tai muunlaisia kokemuksia.?