Tänne osioon postitetaan ainoastaan otsikon mukaisia viestejä, eli hintoja ja tarjouksia. Tätä aluetta EI OLE TARKOITETTU yleiseen mielipiteen vaihtoon, sitä varten on omat alueensa. Kaikki turhat viestit siirretään moderaattoreiden toimesta omille paikoillensa. Ohjetta tarkennetaan tarpeen mukaa, joten se on hyvä lukea tietyin väliajoin. Viestin otsikoinnissa ja kirjoituksessa tulee noudattaa seuraavia tapoja
Yleisimmistä merkeistä alueelle tehdään keskustelu, jonne voi sitten yleisemmin postitella itse saamiaan tarjouksia jne. Esimerkiksi otsikon Toshiba RAS-10EAVP-E hintoja alle voi postitella normaalin tarjouskyselyn perusteella saatuja tarjouksia. Näihinkin viesteihin tulee kirjoittaa ainakin myyjän nimi, sijainti ja hinta.
Jos kyseessä on jokin tietty tarjous, niin sille voi tehdä uuden otsikon joka otsikoidaan seuraavasti.
Pumpun merkki/malli, sijainti: hinta
Esimerkiksi:
Panasonic E9-DKEW, Oulu: 850
Itse viestissä voi sitten kertoa tarkemmin. Ainakin seuraavat tiedot tulisi ilmetä: Myyjä, hinta, tarjouksen voimassaolo (jos on), pelkkä laite vaiko asennuksineen, myyjän yhteystiedot.
Yritysten tulee perustaa uusi aihe/otsikko yrityksen nimissä. Tämän yhden otsikon alle voi yritys päivittää aina kulloinkin voimassa olevat tarjoukset. Viestien sisältö kuten edellä. Otsikointi seuraavasti:
Yrityksen nimi ja sijainti ja mahdollinen erikoistarjous (laite ja hinta)
Yritykset voivat poistaa viestejä omista aloituksistaan.
Yleisimmistä merkeistä alueelle tehdään keskustelu, jonne voi sitten yleisemmin postitella itse saamiaan tarjouksia jne. Esimerkiksi otsikon Toshiba RAS-10EAVP-E hintoja alle voi postitella normaalin tarjouskyselyn perusteella saatuja tarjouksia. Näihinkin viesteihin tulee kirjoittaa ainakin myyjän nimi, sijainti ja hinta.
Jos kyseessä on jokin tietty tarjous, niin sille voi tehdä uuden otsikon joka otsikoidaan seuraavasti.
Pumpun merkki/malli, sijainti: hinta
Esimerkiksi:
Panasonic E9-DKEW, Oulu: 850
Itse viestissä voi sitten kertoa tarkemmin. Ainakin seuraavat tiedot tulisi ilmetä: Myyjä, hinta, tarjouksen voimassaolo (jos on), pelkkä laite vaiko asennuksineen, myyjän yhteystiedot.
Yritysten tulee perustaa uusi aihe/otsikko yrityksen nimissä. Tämän yhden otsikon alle voi yritys päivittää aina kulloinkin voimassa olevat tarjoukset. Viestien sisältö kuten edellä. Otsikointi seuraavasti:
Yrityksen nimi ja sijainti ja mahdollinen erikoistarjous (laite ja hinta)
Yritykset voivat poistaa viestejä omista aloituksistaan.