Maahantuojat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jihala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
J

Jihala

Vieras
Jotenkin pikkuhiljaa alkanut itää ajatus :-\, "suulaimpien yrittäjien" taholta saattaa esiintyä ainakin jonkun maahantuojan mustamaalaamista.
Henkilökohtaisesti olen ollut "johonkin" maahantuojaan ollut yhteydessä ja palvelu ollut kiitettävää.
Yleensähän homma menee, ettei kukaan tyytyväinen. Vai onko tämä vain kilpailua???

Vs: Maahantuojat

Muutamien tietämättömien tahojen mustamaalaus kampanjasta on kyse!

Itse olen aika monen maahantuojan kanssa asioinut, kaikkialla palvelu pelaa, mutta parhaan palvelun niin hinnoissa kuin toimituksissakin olen saanut ScanOfficelta.

Ala on aika sisäänpäin lämpenevä eivätkä vanhat parrat katso hyvällä uusia tulokkaita, kaikki eivät ymmärrä markkinoiden toimivuutta.

Ja asiakkaan kannalta on aikalailla turvallisempaa ostaa tuotteet maahantuojalta jolta kapasiteetti ei ihan heti lopu kesken, tarkasteltaessa vaikka henkilökuntaa 'määrä ja pätevyys' kaikki tieto ei ole yhden henkilön takana, myös tekninen tuki toimii 'monivuotisen kokemuksen voimasta'

Mielestäni ScanOffice on tehnyt hyvää koko alalle ja saanut perinteiset maahantuojat miettimään hinnoittelu politiikkaansa aivan uudelta kannalta sekä lisäämää henkilökuntaa vastaamaan asiakaskunnan tarpeita, tässäkin tapauksessa nopeat syövät hitaat.

Ja mikä parasta yhden ja saman luukun kautta saa asennusliike useamman merkin sekä asennuksessa tarvittavat tarvikkeet.

Takaisin
Ylös Bottom