mitä olette maksaneet

T

tarpeeseen

Vieras
tervehdys ! olisiko mahdollista saada hintatietoja siitä mihin hintaan on tarjottu / asennettu ko. laitetta: 12fr-n, entä mitä olette muuten mieltä ko. tuotteesta. Olen tässä yhden illan verran kahlannut tätä sivustoa ja saanut käsityksen että ivt olisi hieman kallis verrattuna vastaaviin muihin merkkeihin, kommentteja vastaanotetaan , entä mitkä olisi mahdollisteti muunmerkkiset vastaavat tuotteet, kiitos etukäteen.
 

VesA

In Memoriam
Vs: mitä olette maksaneet

tarpeeseen sanoi:
tervehdys ! olisiko mahdollista saada hintatietoja siitä mihin hintaan on tarjottu / asennettu ko. laitetta: 12fr-n, entä mitä olette muuten mieltä ko. tuotteesta. Olen tässä yhden illan verran kahlannut tätä sivustoa ja saanut käsityksen että ivt olisi hieman kallis verrattuna vastaaviin muihin merkkeihin, kommentteja vastaanotetaan , entä mitkä olisi mahdollisteti muunmerkkiset vastaavat tuotteet, kiitos etukäteen.

IVT on Boschin brändi, jonka alla myydään Sharpin pumppuja. Siitä on täällä ollut hiukan keskustelua, ovatko IVT-tarratut jotenkin erilaisia ja parempia, mutta todisteita ei ole saatu. Eli kovin suurta eroa ei ole löytynyt, huoltomanuaalikin on sama.

Eli jos IVT:n haluaa ja Sharpin saa halvemmalla, niin kannattanee ostaa Sharp. Samaa on liikkeellä Sanyon kanssa: Sitä myydään halvemmalla nimillä Argo ja Technibel, mutta uusimpia malliversioita saa ainakin toistaiseksi vain Sanyona.
 
I

i-see

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: mitä olette maksaneet

Alla olevaan threadiin on keräilty pumppujen ja asennusten hintoja. Taitaa siellä olla joku IVT:kin. ;)

http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,11.0.html
 

Joutomies

Jäsen
Vs: mitä olette maksaneet

Hintaa oli 12 FR-N:llä asennuksineen ja sähkötöineen (n. 20 m kaapelia putkitettuna taulusta + autom.sulake + vikavirtasuoja + pistorasia) yhteensä 1570 ekua. Hinta on aina neuvottelukysymys.
 
J

jule-

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #5
Vs: mitä olette maksaneet

Se on nyt vaan tyhmää maksaa liikaa. ::)
2350€ :p
 
J

jippo

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
  • #6
Vs: mitä olette maksaneet

Lukee G..tin työntekiöiden tilinauhassa ;D
 
Back
Ylös Bottom