Minulla on siis Mitsubishi Electric pumpun yhteydessä sisäksikkönä MSZ-EF35VE (Kirigamine Zen). Käyttöohje neuvoo vain irroittamaan ne kaksi kaarevaa ilmasuodinta ja imuroimaan niitä samoin kuin vaihtamaan niissä olevat kaksi kapeata pitkulaista "nanopartikkeli filtteriä" kerran vuodessa. Tämän olen siis tehnyt ja lisäksi imuroinut kennoa, sikäli kun siihen olen käsiksi päässyt laitetta purkamatta.
Täällä palstalla kuitenkin aina välistä neuvotaan putsaamaan kenno/pesemään. Mutta miten se oikein tapahtuu tuossa Kirigamine sisäyksikössä? Pitääkö kenno jotenkin irroittaa vai voiko sinne vain suihkuttaa esim. Mitsun omaa puhdistusainetta ja antaa vaikuttaa jonkin aikaa, jonka jälkeen käynnistää vehje?
Asiaa hieman hankaloittaa se, että kyseinen sisäyksikkö on noin 3 metrin korkeudessa aivan katon rajassa (vain jäähdytyskäytössä)
Jo etukäteen neuvoista kovasti kiittäen.
T. Magnuken
Täällä palstalla kuitenkin aina välistä neuvotaan putsaamaan kenno/pesemään. Mutta miten se oikein tapahtuu tuossa Kirigamine sisäyksikössä? Pitääkö kenno jotenkin irroittaa vai voiko sinne vain suihkuttaa esim. Mitsun omaa puhdistusainetta ja antaa vaikuttaa jonkin aikaa, jonka jälkeen käynnistää vehje?
Asiaa hieman hankaloittaa se, että kyseinen sisäyksikkö on noin 3 metrin korkeudessa aivan katon rajassa (vain jäähdytyskäytössä)
Jo etukäteen neuvoista kovasti kiittäen.
T. Magnuken
Pullossa siis vain ranskan- ja saksankieliset ohjeet kehuineen.