Ne keneltä löytyy mitsu ap25vg (h)

ap25

Jäsen
Laittakaa kommentteja miten olette pärjänneet niitten kanssa paukkupakkasilla. Mitsubishi electric ap25vg (h) malleilla. (Pohjavastus ainakin eri kuin ap25vgh malleissa)

hessuttaja

Aktiivinen jäsen
Laittakaa kommentteja miten olette pärjänneet niitten kanssa paukkupakkasilla. Mitsubishi electric ap25vg (h) malleilla. (Pohjavastus ainakin eri kuin ap25vgh malleissa)

Tuolla on vtt testiraportti vgh mallista

ap25

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Juu, olen zegannut testit ja vgh potkii mallikkaasti aina -30c asti. Mutta vg mallista ei testiä vissiin missään? Kiinnostaisi tietää muut erot, että onko niitä muutakuin pohjavastus..

makejy01

Tulokas
Hei, ap25 nimimerkki aiheutti minullekin epävarmuutta kun syksyllä foorumia lueskelin. Ostin syksyllä Bauhausin ap25vg pumpun tarjouksesta ja vasta sitten myöhemmin kävin arviointeja lukemassa. Mietin että tuliko iskettyä kourat syvälle lopputuotteeseen. No nyt olen kuitenkin Rovaniemellä tehnyt omat käyttötestit. Viikon oli yli -30 astetta, parhaimmillaan näytti -34,8. Rivariasunto minulla on 46 neliöä. Sen pumppu jaksoi pitää lämpimänä, paljon isompaa ei ehkä ilman takkaa tai muuta apuja pidä lämpimänä. Yhden kerran meni yllättäen jäähdytys asentoon ja melcloud näytti pyyntiä 12C jäähdytystä vaikka pihalla oli -30. Ehkä kännissä minulta tämäkin onnistuu. Ulkoyksikössä rupelli vikisi 32 asteen pakkasessa. Kennon viereen alalaitaan kertyi noin 10 mm jäätä. Kataikon asentama sulatuskaapeli ei siihen kyennyt. Soitin Velipojalle 130 km pohjoiseen. Hänellä on Scanofficen hyperheating LN35 pumppu ja jäätä oli samalla lailla. Jatkoin käyttöä ja toimii.
Omat johtopäätökset: osta Kataikon pumppu jos haluat säästää 100-200 euroa, olet lukematta mörköteorioita foorumeilta ja pystyt elämään hankintasi kanssa. Ainakin minulla toimii. Scoppi arvoista tms. hyötysuhteesta en osaa sanoa. Jos vähänkin epäilet hankintaa niin sitten osta kalliimpi vgh tai haluamasi kalliimpi pumppu. Sille hankinnan 200-500 erotuksella ei ole mitään väliä kun sen jakaa koko pumpun käyttöajalle.

Liitteet

• Screenshot_2024-01-07-06-44-00-35_399e0effe8b0148198e727db3f2fa3b1.jpg
    Screenshot_2024-01-07-06-44-00-35_399e0effe8b0148198e727db3f2fa3b1.jpg
    66,5 KB · Katsottu: 77
Back
Ylös Bottom