Pro inverter

K

karipee

Vieras
Olen hankkimassa pumppua hintaan asennettuna n. 1500 eur tai alle. Mielestäni varteenotettava vaihtoehto on Ultin pro inverter 10, mitä kokemuksia ko. laitteesta. Muita vaihtoehtoja FUjitsu, panasonic...

PauliG

Vakionaama
Vs: Pro inverter

karipee sanoi:
Olen hankkimassa pumppua hintaan asennettuna n. 1500 eur tai alle. Mielestäni varteenotettava vaihtoehto on Ultin pro inverter 10, mitä kokemuksia ko. laitteesta. Muita vaihtoehtoja FUjitsu, panasonic...

Kannattaa tarkastelle myös Sanyo 93EHNA sekä Mitsu GA25VAH pumppuja sopivat tuohon hintaluokkaa ja on käytännössä hyviksi havaittuja myös pohjoismaisissa testeissä.

Unohtamatta Panasonic malleja 9GKEW ja 9EKEB

P

pumppu pettää

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=10222

minulla on ollut Ultimate 10 Super Inverter otettu käyttöön tammik. 2007 kokemukset ok. tuo Pro sarja on siitä vähän uudempi versio mm. sis. yks kotelo hieman erilainen, tuo 10 sarja yleensä sopii hyvin keskikoisiin asuntoihin, ilpin ottoteho max. 1000 W hiljainen, ulkoyksikkö, oikeen sopiva ilppi lämmitykseen, käyttövarma kone, UWS-varustus..

VesA

In Memoriam

Ällistyttävää kyllä nämä peruspumput tuntuvat kaikki toimivan, missään nyt myytävässä mallissa ei taida olla yleistä tyyppivikaa tai muuta inhottavaa. Eli valinnan voi tehdä aika vapaasti sen mukaam missä on sopiva tarjous. Jos sisäyksikön muuten hyvä paikka on vähän sokkeloinen Sanyosukuisissa (Sanyo/Argo/Technibel) on lämpötilan mittaus myös kakessa. Jos tila on avara silläkään ei ole väliä.

Lisärahalla saa tehoja ja sitten etupäässä kaikenlaisia turhuuksia. I-see lämpötilanmittaus voi olla jossain oloissa hyväkin ominaisuus, mutta senkin hyödyntäminen vaatii vähän ylimääräistä syventymistä.

Back
Ylös Bottom